SAPANCA’DA PARKE ONARIMLARI SÜRÜYOR
Sapanca Belediyesi, Sapanca genelindeki cadde ve sokaklarda kilitli parke taşı çalışmalarını sürdürürken, bozulan yollarda ise onarım çalışmalarına devam ediyor.
Göl Mahallesi Damla Sokak ve Tepebaşı Mahallesi Dereboyu Caddesi'ndeki çalışmalarda eski parkeler sökülerek yerine kilitli parke ve bordür örüldü. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri diğer yandan altyapı çalışmalarından dolayı sökülen ya da tahrip olan parke yollarda onarım işlemlerine devam ediyor.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, "İlçemizin birçok noktasında başlattığımız parke onarım çalışmaları kış mevsimi şartlarına rağmen yoğun bir şekilde sürüyor. Yaptığımız çalışmalarda vatandaşlarımıza daha kaliteli ve iyi hizmet sağlamak için çaba gösteriyoruz. Vatandaşlarımıza gösterdikleri sabır ve duyarlılık için teşekkür ediyorum" dedi.
SAPANCA GAZETESİ

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI