Hakkımızda | Haber ihbar | İletişim | Sapanca Gölü | E-Posta |
Sapanca.com.tr Rss
arabuton

Sapanca.com.tr Ana Sayfa

  • ANA SAYFA
  • GÜNCEL
  • YAŞAM
  • SPOR
  • SİYASET
  • VEFATLAR
  • DEPREMLER
  • HAVA DURUMU
  • TREN SAATLERİ
  • SEÇİM 2024
  • ARŞİV
GÜNCEL
Yazı Boyutu:
DİĞER HABERLER
  • STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK
  • STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
  • SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
  • SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
  • KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI

EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI

Sapanca.com.tr bugün 6.098 kez ziyaret edildi.

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde, su fabrikalarının önünde bulunan ve uzun süredir akmayan 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Çeşmelerinden ilki akmaya başladı.

25 Haziran 2026 Persembe

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde, su fabrikalarının önünde bulunan ve uzun süredir akmayan 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Çeşmeleriyle ilgili yapılan çağrılar sonuç vermeye başladı. İlçe genelindeki su fabrikalarının önünde yer alan çeşmelerden ilki yeniden akmaya başladı.

Uzun süredir kamuoyunun gündeminde yer alan çeşmelerin yeniden hizmete açılması, Sapanca Gölünü Koruma Platformu ile sivil toplum kuruluşlarının yürüttüğü çalışmaların ardından gerçekleşti.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Sapanca Gölünü Koruma Platformu Başkanı İsmail Tiryaki, gelişmeden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Görmek istediğimiz manzara bu. İlçemize yakışanı yapmalıyız. Bu çeşmelerin yeniden akmasına vesile olan herkese teşekkür ediyorum. İnşallah diğer su fabrikaları da bu durumu örnek alır ve o fabrikaların önündeki çeşmeler de yeniden akar" dedi.

Platform temsilcileri, ilçedeki tüm çeşmelerin yeniden vatandaşların kullanımına sunulması için girişimlerini sürdüreceklerini belirtti. Sapanca'da yaşayan vatandaşlar da çeşmelerin yeniden akmaya başlamasını olumlu karşıladı.

İHA

  • Ana Sayfa
  • Yorum Ekle
  • Arkadaşına Gönder


    Yorum Yaz
     


    Lütfen bekleyiniz..

    * Yasal zorunluluk olarak sisteme giriş yapan herkesin IP bilgisi kaydedilmektedir. Türkiye dışından ve proxy üzerinden yapılan yorumlar dikkate alınmamaktadır. Yasal prosedür çerçevesinde bir yorumun kim tarafından yapıldığı tespit edilebilmektedir. Bu nedenle, yorumcularımızın sorumluluğunun kendilerinde olduğu bilinciyle yorum yapmalarını önemle rica ediyoruz.

     
     
    Arkadaşına Gönder
      


    Lütfen bekleyiniz..

    * Yasal zorunluluk olarak sitemize giriş yapan herkesin IP bilgisi kaydedilmektedir. Türkiye dışından ve proxy üzerinden yapılan bildirimler dikkate alınmamaktadır. Yasal prosedür çerçevesinde sitemizde yapılan işlemlerin kim tarafından yapıldığı tespit edilebilmektedir. Bu nedenle, ziyaretçilerimizin sorumluluğunun kendilerinde olduğu bilinciyle servislerimizden yararlanmalarını önemle rica ediyoruz.
     


    EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI: Sakarya'nın Sapanca ilçesinde, su fabrikalarının önünde bulunan ve uzun süredir akmayan 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Çeşmelerinden ilki akmaya başladı.

    Alt logo Nazarlık Anasayfa | Hakkımızda | Haber ihbar | İletişim | Yasal Uyarı
    Sapanca'dan Anında Haberiniz Olsun İstiyorsanız Doğru Adrestesiniz..
    Copyrights © 2026 Sapanca.com.tr Sapanca Gazetesi tüm hakları saklıdır.
    Sapanca City Guide
    2019 Sapanca Seçim Sonuçları
    D'Hondt Meclis Üye Dağılımı Hesaplama Aracı
    www.vahitarapoglu.tr