ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Sapanca İlçe Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti.
Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Özcan Öktem, Personel Hizmetleri Başkanı Suat Koçak ve Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Kubilay Gündoğdu ile birlikte Sapanca Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti.
Sapanca İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Mürüvvet Betül Delibaş'tan hastanede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan İl Sağlık Müdürü Özdemir, daha sonra acil serviste görev yapan sağlık personeli ile bir araya geldi. Hastanede tedavi gören vatandaşlarla da görüşen Özdemir, sağlık hizmetlerine ilişkin görüş ve talepleri dinledi.
Ziyaret kapsamında hastanede sunulan sağlık hizmetleri yerinde değerlendirilirken, Doç. Dr. Kayhan Özdemir, özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına emekleri ve fedakarlıkları dolayısıyla teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
SAPANCA GAZETESİ

EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK
STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ