'10 OCAK ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN'
Sapanca.com.tr bugün 1.062 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu yayımladığı bir mesajla basın çalışanlarının “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü”nü kutladı.
Zorlu koşullar altında mesleğini icra etmeye çalışan gazetecilerin halkın haber alma hakkını kullanmasını sağlamasının yanı sıra kamuoyunun istek ve şikayetlerini yansıtma görevini de üstlendiğini belirten Uslu, mesajında şu sözlere yer verdi:
"İlimizde ve ilçemizde gelişen olayları, saygılı, tarafsız, ilkeli ve doğru bir şekilde halka ve tüm dünyaya yağmura, çamura, soğuğa, sıcağa aldırış etmeden ulaştıran gazeteci ve basın çalışanlarının 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü kutlar, ebediyete intikal eden gazetecilerimize Allah'tan rahmet dilerim"
SAPANCA GAZETESİ
'10 OCAK ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN': Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu yayımladığı bir mesajla basın çalışanlarının “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü”nü kutladı.

KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK