ENGİN TANTA: 'ADAYIZ'
Sapanca.com.tr bugün 1.714 kez ziyaret edildi.
Sapanca Gençlikspor Başkanlığı için adı geçen Engin Tanta, "Adayız" dedi.
Sapanca.com.tr editörünün sorularını yanıtlayan Tanta, genç bir ekip kurarak Sapanca Gençliskpor'a yönetimine talip olmak istediklerini kesin kararlarını ise kısa bir süre içerisinde açıklayacaklarını söyledi.
Tanta, Yönetim Kurulu Üyeleri hakkında ise her hangi bir açıklamada bulunmadı. Tanta'nın kesin kararını önümüzdeki günlerde açıklaması bekleniyor.
SAPANCA GAZETESİ
| BU HABERE AİT YORUMLAR | ||||||
|
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan veya hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
ENGİN TANTA: 'ADAYIZ': Sapanca Gençlikspor Başkanlığı için adı geçen Engin Tanta, "Adayız" dedi.

SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ
NG SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ START ALACAK
FENERBAHÇE'YE İKİNCİ SAPANCALI! GÜNER EKİCİ PROFESYONEL İMZA ATTI