SAPANCA AKADEMİSPOR, TFF GELİŞİM LİGİ İÇİN BAŞVURUSUNU TAMAMLADI
Sapanca Akademispor, 2026-2027 sezonunda mücadele etmek üzere Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Gelişim Ligi'ne resmi başvurusunu tamamladı.
Kulüp, 2010 ve 2011 doğumlu yaş gruplarıyla TFF Gelişim Ligi'nde yer almak için gerekli başvuruyu gerçekleştirirken, genç futbolcuların daha üst seviyede rekabet edebileceği ve profesyonel gelişimlerini sürdürebileceği önemli bir sürece adım attı.
Sapanca Akademispor'dan yapılan açıklamada, "2026-2027 sezonunda 2010 ve 2011 yaş gruplarımız ile TFF Gelişim Ligi için resmi başvurumuzu gerçekleştirdik. Çocuklarımızın daha üst seviyede rekabet etmesi, gelişimlerini profesyonel bir ortamda sürdürmesi ve Türk futboluna değer katacak sporcular olarak yetişmesi adına önemli bir adım atmanın gururunu yaşıyoruz. Kulübümüz, sporcularımız ve Sapanca'mız için hayırlı olmasını diliyoruz." ifadelerine yer verildi.
Kulüp yönetimi, Gelişim Ligi'nin genç oyuncuların kendilerini daha iyi ifade edebilecekleri ve üst düzey rekabet ortamında deneyim kazanabilecekleri önemli bir organizasyon olduğuna dikkat çekerek, başvurunun Sapanca futbolu adına önemli bir gelişme olduğunu vurguladı.
SAPANCA GAZETESİ

KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ
NG SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ START ALACAK