YÜKSEK HIZLI TREN HATTINA 13 EKİM’DE ELEKTRİK VERİLECEK
Sapanca.com.tr bugün 1.950 kez ziyaret edildi.
Yüksek Hızlı Tren hattına 2 yıllık aranın ardından Sapanca - Arifiye arasında kalan bölüme 13 Ekim’de elektrik verilecek.
Yüksek Hızlı Tren çalışmaları sebebiyle 1 Şubat 2012 tarihinde ulaşıma kapatılan ve elektrik akımı kesilen hatta 13 Ekim tarihinde tekrar elektrik verilecek. Sapanca.com.tr editörlerinin edindiği bilgiye göre ilk aşamada Sapanca - Arifiye arasında kalan hatta akım verilmesinin ardından testler başlayacak.
SAPANCA GAZETESİ
YÜKSEK HIZLI TREN HATTINA 13 EKİM’DE ELEKTRİK VERİLECEK: Yüksek Hızlı Tren hattına 2 yıllık aranın ardından Sapanca - Arifiye arasında kalan bölüme 13 Ekim’de elektrik verilecek.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI