SEN GELMEZ OLDUN ...
Sapanca.com.tr bugün 2.198 kez ziyaret edildi.
Sapanca’da ana boru tamiratı sebebiyle kesilen sular, SASKİ tarafından açıklanan çalışma bitiş saatinin üzerinden yedi saat geçmesine rağmen gelmedi.
Sakarya Su ve Kanalizasyon İdaresi'nden (SASKi) yapılan açıklamada Rüstempaşa mahallesi, Çarşı içi caddesinde yapılacak ana boru tamiratı sebebiyle 10:00 – 14:00 saatleri arası ve Yeni Mahallede yapılacak ana boru tamiratı sebebiyle 10:00 – 12:00 saatleri arası su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
Ancak belirtilen bölgelerde sular belirtilen saatlerin üzerinden 8 - 10 saat geçtikten sonra saat 22:00 sıralarında geldi.
SAPANCA GAZETESİ
SEN GELMEZ OLDUN ...: Sapanca’da ana boru tamiratı sebebiyle kesilen sular, SASKİ tarafından açıklanan çalışma bitiş saatinin üzerinden yedi saat geçmesine rağmen gelmedi.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI