-
BAKAN KURUM: SAKARYA'YA DESTEKLERİMİZ SÜRECEK
-
AK PARTİ'NİN YENİ ŞARKISI SAPANCA'DA İLK KEZ DİNLETİLDİ
-
ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
-
ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
-
''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
ERDOĞAN SAPANCA'YA VEDA ETTİ!
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşları selamlayarak Sapanca'ya veda etti.
AK Parti'nin Sapanca'da gerçekleştirdiği 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, görkemli bir finalle sona erdi. Toplantının ardından otelden ayrılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşları selamlayarak Sapanca'ya veda etti.
VATANDAŞLAR GÜVENLİK BARİYERLERİNİN ARDINDAN SESLENDİ
İstişare kampının tamamlanmasıyla birlikte otelin çevresinde hareketli anlar yaşandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı yakından görmek ve uğurlamak isteyen çok sayıda vatandaş, otelin karşısında kurulan güvenlik bariyerlerinin ardında toplandı.
SAKARYALILAR YALNIZ BIRAKMADI
Otelden çıkış yaptığı esnada kendisini bekleyen kalabalığı selamlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, vatandaşların ilgisine karşılık verdi. Uğurlama esnasında cumhurbaşkanlığı otobüsünde Sakarya'nın önde gelen isimleri Ali İhsan Yavuz da yer alarak Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı yolcu etti.
Böylece AK Parti'nin yoğun mesaisine sahne olan 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, Sakaryalıların yoğun ilgisi ve dualarıyla noktalanmış oldu.
SAPANCA GAZETESİ
