BAKAN TEKİN SAPANCA'DA ÖĞRETMENLERLE ORMANDA YÜRÜYÜŞE KATILDI
Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katılmak üzere kente gelen Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerle birlikte ormanda düzenlenen 'Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü'ne katıldı.
AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı Sakarya'nın Sapanca ilçesinde başladı. Toplantıya katılmak üzere kente gelen Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, sabah saatlerinde Sakarya İl Ormanı'nda İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşüne katıldı. Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş ve çok sayıda öğretmenin katıldığı etkinlikte yürüyüşün mottosu 'Aynı Yolda, Aynı Umutla' oldu.
Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'nün yürüyüş parkurunda gerçekleştirilen etkinlikte öğretmenlerle hem yürüdüklerini hem de sohbet etme fırsatı bulduklarını belirten Tekin, şu ifadeleri kullandı:
"Güne Sakarya'da, doğanın kalbinde öğretmenlerimizle yürüyerek başladık. Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğümüzün parkurunda hem yürüdük hem hasbihal ettik. Birlikte atılan her adımın, paylaşılan her sohbetin eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum. Doğayla iç içe, muhabbetle dolu güzel bir sabah oldu."
Etkinlikte, öğretmenlerin yalnızca mesleki gelişimlerinin değil; bedensel, ruhsal ve sosyal yönden de desteklenmesinin önemine vurgu yapıldı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin öngördüğü bütüncül eğitim anlayışının, öğretmenlerin iyi oluş halini de kapsadığı ifade edildi.
Program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona ererken, Sakarya Maarif Camiası'nın birlik ve beraberliğini güçlendiren bu tür etkinliklerin artarak sürdürülmesinin önemine dikkat çekildi.
SAPANCA GAZETESİ

SAPANCA AKADEMİSPOR, TFF GELİŞİM LİGİ İÇİN BAŞVURUSUNU TAMAMLADI
KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ