ECEVİT KELEŞ KAMPA GİRDİ!
Sapanca.com.tr bugün 2.735 kez ziyaret edildi.
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan aday adaylığını açıklayan Ecevit Keleş Trabzon'un yaylarında kampa girdi..
Ecevit Keleş geçtiğimiz hafta sonunda Trabzon'a enerji ve moral depolamak için gitmişti..
Trabzonun eşsiz doğası ve tarihi dokusunda stres atan seçimler öncesi kampa giren Keleş, Ağustos ayından itibaren Mart 2014 yerel seçimleri için çalışmalarına hız vereceğini söyledi..
Keleş fotoğraflarını sosyal medya üzerinden de paylaştı..
SAPANCA GAZETESİ
ECEVİT KELEŞ KAMPA GİRDİ!: Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan aday adaylığını açıklayan Ecevit Keleş Trabzon'un yaylarında kampa girdi..

''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA
SAADET PARTİSİNDEN ZİYARETLER..!
ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE TEŞKİLATI'NDAN BAŞARILI SPORCUYA ZİYARET