TEM OTOYOLU SAPANCA MEVKİİNDE MEYDANA GELEN KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI
Sapanca.com.tr bugün 1.755 kez ziyaret edildi.
TEM otoyolu Sapanca mevkiinde meydana gelen trafik kazasında Yeliz Koçbaş ve kızı Elif Koçbaş yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Ankara istikametinden İstanbul istikametine giden Aytekin Koçbaş (29) idaresindeki 34 ZP 124 plakalı otomobil TEM Otoyolu Sapanca mevkinde sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu bariyerlere çarptı. Kazada araçta yolcu olarak bulunan Yeliz Koçbaş (35) ve kızı Elif Koçbaş (3) yaralandı. Yaralılara ilk müdahaleyi kaza yerine gelen sağlık ekipleri yaptı.Yaralanan anne ve kızı ambulans ile Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis kaza ile ilgili inceleme başlattı.
SAPANCA GAZETESİ
TEM OTOYOLU SAPANCA MEVKİİNDE MEYDANA GELEN KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI: TEM otoyolu Sapanca mevkiinde meydana gelen trafik kazasında Yeliz Koçbaş ve kızı Elif Koçbaş yaralandı.

OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI