SAPANCALI GÜREŞÇİLERİMİZ GÖĞSÜMÜZÜ KABARTTI
Sapanca.com.tr bugün 695 kez ziyaret edildi.
Şanlıurfa GAP Arena Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Genç Erkekler Grekoromen ve Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası’ndan Sapancalı güreşçilerimiz 2 ikincilik ve 1 üçüncülük ile döndü.
İstanbul Güreş İhtisas Kulübü bünyesinde mücadele veren sporcularımız 74 kiloda Yunus Emre Başar ve 96 kiloda Ali Ulvi Çetin 2'nci olurken 66 kiloda Kemalcan Başar 3'ncü oldu.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCALI GÜREŞÇİLERİMİZ GÖĞSÜMÜZÜ KABARTTI: Şanlıurfa GAP Arena Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Genç Erkekler Grekoromen ve Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası’ndan Sapancalı güreşçilerimiz 2 ikincilik ve 1 üçüncülük ile döndü.

FENERBAHÇE'YE İKİNCİ SAPANCALI! GÜNER EKİCİ PROFESYONEL İMZA ATTI
HİRANUR ÖREK BALKANLARI FETH ETTİ
SAPANCALI SPORCU BALKAN ÜÇÜNCÜSÜ OLDU
OKUL SPORLARI BOCCE MÜSABAKALARINDA KUPALAR VERİLDİ
SAPANCA OFF ROAD YENİ SEZONA KUPALARLA BAŞLADI