SAPANCALI AVCILAR SEZONU AÇTI
Sapanca.com.tr bugün 4.232 kez ziyaret edildi.
Sapanca Avcılar Derneği 2013-2014 yılı av sezonu açılışını düzenlenen özel bir programla gerçekleştirdi.
Avcılar Derneği üyeleri 2013-2014 yılı av sezonu açılışı için Kaynarca'da bulunan Kulaklı gölünde bir araya geldi. Sapanca Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Yaşar Öz'ün de katıldığı programa Sapancalı avcılar yoğun ilgi gösterdi. Program yemekler ikramı ve düzenlenen yarışmalar ile sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCALI AVCILAR SEZONU AÇTI: Sapanca Avcılar Derneği 2013-2014 yılı av sezonu açılışını düzenlenen özel bir programla gerçekleştirdi.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ