SAPANCALI AVCILAR SEZONU AÇTI
Sapanca.com.tr bugün 762 kez ziyaret edildi.
Sapanca Avcılar Derneği 2013-2014 yılı av sezonu açılışını düzenlenen özel bir programla gerçekleştirdi.
Avcılar Derneği üyeleri 2013-2014 yılı av sezonu açılışı için Kaynarca'da bulunan Kulaklı gölünde bir araya geldi. Sapanca Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Yaşar Öz'ün de katıldığı programa Sapancalı avcılar yoğun ilgi gösterdi. Program yemekler ikramı ve düzenlenen yarışmalar ile sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCALI AVCILAR SEZONU AÇTI: Sapanca Avcılar Derneği 2013-2014 yılı av sezonu açılışını düzenlenen özel bir programla gerçekleştirdi.

KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK