POLİS MEMURUNUN SİLAHI ÇALINDI
Sapanca.com.tr bugün 372 kez ziyaret edildi.
Sapanca’da park halindeki otomobile giren hırsızlar polis memuruna ait silahı çaldı.
Edinilen bilgiye göre, Olay Özkum Tesisleri önünde meydana geldi. Park halinde bulunan polis memuruna ait aracın camını kıran şahıs, otomobilde bulunan tabancayı alarak olay yerinden kaçtı. Ses üzerine aracına koşan polis memuru 155 polis imdat hattını arayarak durumu haber verdi. Eşkali belirlenen şahsın yakalanması için çalışma başlatıldı.
SAPANCA GAZETESİ
POLİS MEMURUNUN SİLAHI ÇALINDI: Sapanca’da park halindeki otomobile giren hırsızlar polis memuruna ait silahı çaldı.

BUNGALOV HAVUZUNDA BOĞULMA TEHLİKESİ GEÇİRDİ
SAPANCA GÖLÜ'NDE CANSIZ BEDENİ BULUNDU
OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU