EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
Sakarya'nın Sapanca ilçesinde, su fabrikalarının önünde bulunan ve uzun süredir akmayan 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Çeşmelerinden ilki akmaya başladı.
Sakarya'nın Sapanca ilçesinde, su fabrikalarının önünde bulunan ve uzun süredir akmayan 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Çeşmeleriyle ilgili yapılan çağrılar sonuç vermeye başladı. İlçe genelindeki su fabrikalarının önünde yer alan çeşmelerden ilki yeniden akmaya başladı.
Uzun süredir kamuoyunun gündeminde yer alan çeşmelerin yeniden hizmete açılması, Sapanca Gölünü Koruma Platformu ile sivil toplum kuruluşlarının yürüttüğü çalışmaların ardından gerçekleşti.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Sapanca Gölünü Koruma Platformu Başkanı İsmail Tiryaki, gelişmeden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Görmek istediğimiz manzara bu. İlçemize yakışanı yapmalıyız. Bu çeşmelerin yeniden akmasına vesile olan herkese teşekkür ediyorum. İnşallah diğer su fabrikaları da bu durumu örnek alır ve o fabrikaların önündeki çeşmeler de yeniden akar" dedi.
Platform temsilcileri, ilçedeki tüm çeşmelerin yeniden vatandaşların kullanımına sunulması için girişimlerini sürdüreceklerini belirtti. Sapanca'da yaşayan vatandaşlar da çeşmelerin yeniden akmaya başlamasını olumlu karşıladı.
İHA

STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK
STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI