KUTULAR İYİ OLDU AMA BİR DE ÇÖPÜ BOŞALTAN OLSA
Sapanca.com.tr bugün 3.217 kez ziyaret edildi.
Sapanca’da ilçe geneline yerleştirilen çöp kutularının boşatılmaması sebebiyle ortaya bu manzaralar çıktı.
Geçtiğimiz ay içerisinde Sapanca'nın bir çok bölgesine yeraltı çöp kutuları takıldı. Çöplerin dağılması ve koku yaymasını engellemek amacı ile yapılan yeni kutular vatandaşlar tarafından ise beğeniyle karşılandı. Ancak kutuların takılması ile birlikte yeni bir sorun daha ortaya çıktı. ÇEVTEM ekipleri ağzına kadar dolan çöp kutularını uzun süre boşaltmayınca ortaya haberin resminde gördüğünüz manzaralar çıktı.
SAPANCA GAZETESİ
| BU HABERE AİT YORUMLAR | ||||||
|
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan veya hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
KUTULAR İYİ OLDU AMA BİR DE ÇÖPÜ BOŞALTAN OLSA: Sapanca’da ilçe geneline yerleştirilen çöp kutularının boşatılmaması sebebiyle ortaya bu manzaralar çıktı.

STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK
STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI