KIRKPINARSPORLU FUTBOLCULAR DÜZENLENEN YEMEKTE BİR ARAYA GELDİ
Kırkpınarspor yönetimi ve futbolcular Sapanca'da düzenlenen yemekte bir araya geldi.
Kulüp Başkanı Yusuf Serbes, yaptığı konuşmada ligde şuan bulundukları noktaya takım oyuncuları ve teknik ekibin özverili çalışmaları sonucu gelindiğini söyledi.
Gerek takım oyuncularının gerekse teknik ekibin hiçbir karşılık beklemenden bu başarıyı sağladığını belirten Serbes, "Takımımız güzel yerlerde. Oyuncularımız ve hocamızın özverileri ile bu noktaya geldiler. Güzel çalışıyorlar. Allah yolumuzu açık etsin. Bize bu yemeği düzenlediği için AK Parti Sapanca Belediye Başkan Adayı Aydın Yılmazer'e teşekkür ediyorum. Ayrıca Belediye Meclis Üyemiz Fatih Fil'e de katılımından dolayı teşekkür ediyorum. Ümit ediyorum ki bundan sonraki süreçte her şey daha güzel olacak." diye konuştu.
SAPANCA GAZETESİ
| BU HABERE AİT YORUMLAR | |||
|

KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ
NG SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ START ALACAK