KAYMAKAM SARI VE BAŞKAN USLU YANIK KÖYÜNDE VATANDAŞLARLA SOHBET ETTİ
Sapanca.com.tr bugün 513 kez ziyaret edildi.
Kaymakam Sarı ve Başkan Uslu yanık köyünde vatandaşlarla sohbet etti.
Sapanca Kaymakamı Osman Sarı ve Belediye Başkanı İbrahim Uslu Sapanca'da açılacak olan Tanıtım ve Sergileme fidanlığı için değerlendirme toplantısı öncesi Yanık köy kahvesinde vatandaşlarla sohbet etti. Bir süre Köy Muhtarı Sibel Baykal'ın da eşlik ettiği sohbet Vali Mustafa Büyük'ün toplantı için Sapanca'ya gelmesi ile son buldu.
SAPANCA GAZETESİ
KAYMAKAM SARI VE BAŞKAN USLU YANIK KÖYÜNDE VATANDAŞLARLA SOHBET ETTİ: Kaymakam Sarı ve Başkan Uslu yanık köyünde vatandaşlarla sohbet etti.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ