BAŞKAN USLU SALTANAT KAYIĞINI TEST ETTİ
Sapanca.com.tr bugün 1.832 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Sapanca Gölünde kullanılmaya başlanan Saltanat Kayığını test etti.
Sasa Harmanlık tesisleri tarafından hizmete sokulan Saltanat Kayığı, Sapanca gölündeki turlarına başladı. Oldukça gösterişli bir yapıya sahip kayığın motoru ise elektrikle çalışıyor. Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, geçtiğimiz günlerde göle indirilen kayığı ilk test edenler arasında yer aldı.
SAPANCA GAZETESİ
BAŞKAN USLU SALTANAT KAYIĞINI TEST ETTİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Sapanca Gölünde kullanılmaya başlanan Saltanat Kayığını test etti.

SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI
GAZİ VE ŞEHİT YAKINLARI DERNEĞİNDEN ÇANAKKALE GEZİSİ