BAŞKAN USLU SALTANAT KAYIĞINI TEST ETTİ
Sapanca.com.tr bugün 852 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Sapanca Gölünde kullanılmaya başlanan Saltanat Kayığını test etti.
Sasa Harmanlık tesisleri tarafından hizmete sokulan Saltanat Kayığı, Sapanca gölündeki turlarına başladı. Oldukça gösterişli bir yapıya sahip kayığın motoru ise elektrikle çalışıyor. Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, geçtiğimiz günlerde göle indirilen kayığı ilk test edenler arasında yer aldı.
SAPANCA GAZETESİ
BAŞKAN USLU SALTANAT KAYIĞINI TEST ETTİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Sapanca Gölünde kullanılmaya başlanan Saltanat Kayığını test etti.

SAPANCA'YA YAKIŞMAYAN GÖRÜNTÜLER
SAADET PARTİSİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK
SAPANCA'DA ÇEVRE HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
SAPANCA'DA KURSİYERLERİN EMEKLERİ GÖRÜCÜYE ÇIKTI
HALK OYUNLARI ŞENLİĞİNE SALON YETMEDİ