KAYMAKAM AZCAN, 'İDARECİLER GÜNÜ' DOLAYISIYLA KUTLAMA MESAJI YAYIMLADI
Sapanca.com.tr bugün 4.148 kez ziyaret edildi.
Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan yayımladığı mesajla, mülki idare amirlerinin devleti ve hükümeti temsil ederken sadece devletin varlığını ve gücünü değil, şefkatini de temsil ettiğini belirtti.
İdare amirlerinin devletle vatandaşlar arasındaki bağları güçlendirdiğini bildiren Azcan, "Bu bakımdan idarecilik onurlu ve şerefli bir görev olmakla birlikte, büyük bir fedakarlık ve özveri gerektirir. Mensubu olmaktan gurur duyduğum idarecilik mesleğinin bu mutlu gününde, ülkemizde büyük fedakarlık ve çalışma azmiyle görev yapan bütün idarecilerin gününü tebrik ediyorum. İdarecilerimize sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yıl diliyorum" dedi.
SAPANCA GAZETESİ
KAYMAKAM AZCAN, 'İDARECİLER GÜNÜ' DOLAYISIYLA KUTLAMA MESAJI YAYIMLADI: Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan yayımladığı mesajla, mülki idare amirlerinin devleti ve hükümeti temsil ederken sadece devletin varlığını ve gücünü değil, şefkatini de temsil ettiğini belirtti.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ