BAŞOĞLU: EV SAHİPLİĞİ YAPMANIN GURURUNU YAŞIYORUZ
Başoğlu, "Ülkemizin geleceğine yön veren böylesine kıymetli bir toplantıya Sapanca'mızda ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyduk."
AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na Sapanca'nın ev sahipliği yapması dolayısıyla açıklamada bulunan AK Parti Sapanca İlçe Başkanı Şafak Başoğlu, ilçenin böylesine önemli bir organizasyona ev sahipliği yapmasından büyük onur ve gurur duyduklarını söyledi.
Başoğlu, "Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı ilçemizde ağırlamaktan, ülkemizin geleceğine yön veren böylesine kıymetli bir toplantıya Sapanca'mızda ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyduk." ifadelerini kullandı.
AK Parti'nin çeyrek asırlık siyasi yolculuğuna da değinen Başoğlu, "Milletimizin emanetini aynı inanç, aynı kararlılık ve aynı dava şuuru ile taşımayı; eser ve hizmet siyasetimizle Türkiye Yüzyılı hedeflerini hep birlikte büyütmeyi sürdüreceğiz." dedi.
Açıklamasının sonunda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a teşekkür eden Başoğlu, "Sapanca'mıza teşrifleriyle bizleri onurlandıran Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a şükranlarımızı sunuyoruz." ifadelerine yer verdi.
SAPANCA GAZETESİ

BAYRAKTAR'DAN SELAMİ ÖZTÜRK'ÜN KABRİNE ZİYARET
ERDOĞAN SAPANCA'YA VEDA ETTİ!
BAKAN KURUM: SAKARYA'YA DESTEKLERİMİZ SÜRECEK
AK PARTİ'NİN YENİ ŞARKISI SAPANCA'DA İLK KEZ DİNLETİLDİ
ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI