YÜKSEK HIZLI TREN HATTINA 13 EKİM’DE ELEKTRİK VERİLECEK
Sapanca.com.tr bugün 4.060 kez ziyaret edildi.
Yüksek Hızlı Tren hattına 2 yıllık aranın ardından Sapanca - Arifiye arasında kalan bölüme 13 Ekim’de elektrik verilecek.
Yüksek Hızlı Tren çalışmaları sebebiyle 1 Şubat 2012 tarihinde ulaşıma kapatılan ve elektrik akımı kesilen hatta 13 Ekim tarihinde tekrar elektrik verilecek. Sapanca.com.tr editörlerinin edindiği bilgiye göre ilk aşamada Sapanca - Arifiye arasında kalan hatta akım verilmesinin ardından testler başlayacak.
SAPANCA GAZETESİ
YÜKSEK HIZLI TREN HATTINA 13 EKİM’DE ELEKTRİK VERİLECEK: Yüksek Hızlı Tren hattına 2 yıllık aranın ardından Sapanca - Arifiye arasında kalan bölüme 13 Ekim’de elektrik verilecek.

SAPANCA'YA İKİNCİ MEYDAN GELİYOR
SAPANCA'YA ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ UZMANI MÜJDESİ!
SAPANCA BİRİNCİ SINIF İLÇE STATÜSÜNE YÜKSELDİ
SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI