YOLDAN ÇIKTI ÇİÇEKLİĞE GİRDİ
Sapanca.com.tr bugün 601 kez ziyaret edildi.
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde yoldan çıkan otomobil çiçekliğe çarparak durabildi.
Kaza, Kemalettin Sami Paşa caddesi üzerinde meydana geldi. Yüzevler istikametinden gelen Sapanca istikametine gitmekte olan 54 AD plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi üzerine yol ayrımındaki çiçekliğe çıktı. Çiçeklik üzerindeki tabelalara çarparak duran otomobilde maddi hasar oluştu.
SAPANCA GAZETESİ
YOLDAN ÇIKTI ÇİÇEKLİĞE GİRDİ: Sakarya’nın Sapanca ilçesinde yoldan çıkan otomobil çiçekliğe çarparak durabildi.

OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI