YENİ HENDEKSPOR: 2 – SAPANCASPOR: 0
Sakarya Süper Amatör Lig B grubu karşılaşmasında Sapanca Gençlikspor deplasmanda Yeni Hendekspor’a 2 – 0 mağlup oldu.
Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan ve Hendek Kaymakamı Mustafa Ayhan'da karşılaşmayı izleyenler arasındaydı.
Karşılaşmanın 74'ncü dakikasında hakemin kırmızı kartla Oktay'ı oyundan atmasının ardından Sapanca Gençlikspor Başkanı Umut Sıy karara tribünden tepki gösterdi. Sıy hakeme yönelik tepkilerini maçın sonunda kadar sürdürdü.
Stat: Hendek
Hakemler: Ömer Faruk Yeşil, Zeki Erdem Şen, Yusuf Bayrak
Yeni Hendekspor: Mustafa, Davut, Metehan, Bekir, Vural, Zafer, Serkan (dk.90+ Sezer), Özkan (dk.64 Cevat), Hüseyin (dk.80 Muammer), Hasan, Onur
Teknik Direktör: Sami Bağdatlı
Sapanca Gençlikspor: Ali, Uğur (dk.66 Furkan), Abdullah (dk.66 Yaşar), Yavuz (dk.60 Mesut), Talha, Ufuk, Hakan, Ozan, Gökhan, M.Oktay, Savaş
Teknik Direktör: Yasin Çelik
Goller: Dk.55 Metehan, dk.61 Hüseyin (Yeni Hendekspor)
Kırmızı Kart: Dk.74 M.Oktay (Sapanca Gençlikspor)
Sarı Kartlar: Serkan, Zafer, Cevat (Yeni Hendekspor), Yavuz, Ufuk (Sapanca Gençlikspor)
SAPANCA GAZETESİ
| BU HABERE AİT YORUMLAR | |||
|

BAKAN TEKİN SAPANCA'DA ÖĞRETMENLERLE ORMANDA YÜRÜYÜŞE KATILDI
SAPANCA AKADEMİSPOR, TFF GELİŞİM LİGİ İÇİN BAŞVURUSUNU TAMAMLADI
KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU