YARALI HALDE BULDUĞU ATMACAYI YETKİLİLERE TESLİM ETTTİ
Sapanca.com.tr bugün 695 kez ziyaret edildi.
112 Acil Sağlık Hizmetleri Sapanca İstasyonunda görev yapan Rahmi Arslan yaralı halde bulduğu atmacayı yetkililere teslim etti.
Rüstempaşa Mahallesi Kuva-i Milliye Caddesi üzerinde yürüyüş yapan Rahmi Arslan, çalıların arasında atmaca buldu. Başında ve sırtında yaraları olduğunu fark eden Arslan durumu zabıta ekiplerine haber verdi. Zabıta ekiplerinin teslim aldığı atmaca'nın tedavisi için veterinere götürüleceği tedavi edildikten sonra tekrar doğaya salınacağını öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
YARALI HALDE BULDUĞU ATMACAYI YETKİLİLERE TESLİM ETTTİ: 112 Acil Sağlık Hizmetleri Sapanca İstasyonunda görev yapan Rahmi Arslan yaralı halde bulduğu atmacayı yetkililere teslim etti.

SAPANCA'YA YAKIŞMAYAN GÖRÜNTÜLER
SAADET PARTİSİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK
SAPANCA'DA ÇEVRE HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
SAPANCA'DA KURSİYERLERİN EMEKLERİ GÖRÜCÜYE ÇIKTI
HALK OYUNLARI ŞENLİĞİNE SALON YETMEDİ