YARALI HALDE BULDUĞU ATMACAYI YETKİLİLERE TESLİM ETTTİ
Sapanca.com.tr bugün 2.177 kez ziyaret edildi.
112 Acil Sağlık Hizmetleri Sapanca İstasyonunda görev yapan Rahmi Arslan yaralı halde bulduğu atmacayı yetkililere teslim etti.
Rüstempaşa Mahallesi Kuva-i Milliye Caddesi üzerinde yürüyüş yapan Rahmi Arslan, çalıların arasında atmaca buldu. Başında ve sırtında yaraları olduğunu fark eden Arslan durumu zabıta ekiplerine haber verdi. Zabıta ekiplerinin teslim aldığı atmaca'nın tedavisi için veterinere götürüleceği tedavi edildikten sonra tekrar doğaya salınacağını öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
YARALI HALDE BULDUĞU ATMACAYI YETKİLİLERE TESLİM ETTTİ: 112 Acil Sağlık Hizmetleri Sapanca İstasyonunda görev yapan Rahmi Arslan yaralı halde bulduğu atmacayı yetkililere teslim etti.

STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK
STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI