USLU, NEVŞEHİR VALİSİNİ ZİYARET ETTİ
Sapanca.com.tr bugün 4.218 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Nevşehir Valisi Mustafa Ceylan'ı makamında ziyaret etti.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Vali Ceylan'ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun temennisinde bulundu. Vali Ceylan'da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Başkan Uslu'ya seramik rabito işlemeli tabak hediye etti, hatıra fotoğrafı çekildi. Diğer yandan Uslu'nun Vali Ceylan'ı ziyareti sırasında yanında Faruk Bayraktar'ı da götürdüğü öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
USLU, NEVŞEHİR VALİSİNİ ZİYARET ETTİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Nevşehir Valisi Mustafa Ceylan'ı makamında ziyaret etti.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ