USLU, NEVŞEHİR VALİSİNİ ZİYARET ETTİ
Sapanca.com.tr bugün 138 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Nevşehir Valisi Mustafa Ceylan'ı makamında ziyaret etti.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Vali Ceylan'ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun temennisinde bulundu. Vali Ceylan'da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Başkan Uslu'ya seramik rabito işlemeli tabak hediye etti, hatıra fotoğrafı çekildi. Diğer yandan Uslu'nun Vali Ceylan'ı ziyareti sırasında yanında Faruk Bayraktar'ı da götürdüğü öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
USLU, NEVŞEHİR VALİSİNİ ZİYARET ETTİ: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, Nevşehir Valisi Mustafa Ceylan'ı makamında ziyaret etti.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI