ÜÇ ENGELLİ DAHA AKÜLÜ SANDALYEYE KAVUŞTU
Büyükşehir Belediyesi tarafından temin edilen 3 akülü sandalye Sapanca Belediyesi tarafından sahiplerine teslim edildi.
Sakarya Büyükşehir ve Sapanca Belediyesinin engellilere sağladıkları destek için mutlu olduklarını dile getiren Engelliler Derneği Başkanı Cemil Ertuğ, "Yeni araçların yanı sıra arızalanan engelli araçlarının bakım ve onarımını yaptıran Başkan İbrahim Uslu'ya ve bizlerin her zaman yanında olan Sosyal İşler Müdürü Rasim Nalbantoğlu'na derneğimiz adına teşekkür ederim" dedi.
Engelli vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini belirten Belediye Başkan Yardımcısı Hayati Arıcı ise yapımı devam eden "Sapanca Meydan" projesinde engelliler için rampa ve yollar bulunduğunu anlattı. Arıcı, planlanan her projede engellilerinde dikkate alındığını ve buna göre projelendirme yapıldığını söyledi.
AA
| BU HABERE AİT YORUMLAR | |||
|

SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI
GAZİ VE ŞEHİT YAKINLARI DERNEĞİNDEN ÇANAKKALE GEZİSİ