STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK

Sapanca'da faaliyet gösteren çeşitli sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, Sapanca Engellileri Koruma, Kültür ve Yardımlaşma Derneği'ni ziyaret ederek Dernek Başkanı Cemil Ertuğ'a destek verdi.

Sapanca Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Osman Kubilay, Sapanca Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Tolga Çömlekçioğlu, Sapanca Villa ve Bungalov İşletmecileri Derneği Başkanı Volkan Yavaş, Sapanca Soğucak Yaylası Koruma Kollama ve Kalkındırma Derneği (YAYDER) Başkanı Ömer Turan, Beş Hilal Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği ile Sapanca Gölü'nü Koruma Platformu Başkanı İsmail Tiryaki ve Çanakkale ve İstiklal Savaşları Şehit ve Gazi Yakınları Derneği Genel Başkanı Hüseyin Hüsnü Güven, Engelsiz Kafe'de Dernek Başkanı Cemil Ertuğ ile bir araya geldi.

Ziyarette, Sapanca'ya kazandırılması planlanan Sağlık Bakanlığı'na bağlı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi ile engelli bireylerin ve ailelerinin kullanımına yönelik sosyal tesis projesine destek verildi. STK temsilcileri, engelli bireylerin yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların her zaman destekçisi olacaklarını ifade etti.

Dernek Başkanı Cemil Ertuğ, engelli bireylerin yaşam alanlarının genişletilmesi, sosyal hayata daha etkin katılımlarının sağlanması ve yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla söz konusu projelerin büyük önem taşıdığını belirtti.

Ertuğ, "Her yaştan bireyin faydalanabileceği Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi ile engelli ailelerinin çocuklarını güvenle bırakabilecekleri sosyal tesisin Sapanca'ya kazandırılması önemli bir ihtiyaçtır. Bu konu bir şikayet değil, tamamen toplumsal bir talep ve ortak sorumluluk meselesidir" dedi.

Devletin engelli bireylere yönelik hassasiyetini ve bu alandaki çalışmalarını takdir ettiklerini ifade eden Ertuğ, "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın engelli vatandaşlarımıza verdiği önem doğrultusunda, Sapanca'daki bu ihtiyacın da karşılanacağına inanıyoruz. İlçemize teşrif edecek Sayın Cumhurbaşkanımızdan, yaklaşık 10 yıldır derneğimiz ve diğer sivil toplum kuruluşlarının ortak talebi olan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nin Sapanca'ya kazandırılmasını saygıyla arz ve talep ediyoruz" diye konuştu.