SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ

12 Nolu Sapanca Otobüs ve Minibüsçüler Kooperatifi Genel Kurulunda mevcut başkan Rıdvan Keskin güven tazeledi.

Kooperatife ait hizmet binasında gerçekleşen genel kurula; bakanlık temsilcileri, Sapanca Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Osman Kubilay ile ve Sapanca Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Tolga Çömlekçioğlu ile 12 nolu Sapanca Otobüs ve Minibüsçüler Kooperatifi üyeleri katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayan kurulda, gelir gider bilançolarının okunmasının ardından tek liste ile mevcut başkan Rıdvan Keskin üyelerin güven oyunu alarak yeniden başkan seçildi.

Eski yönetim üyelerine bugüne kadar göstermiş oldukları hizmet ve fedakarlıklarından dolayı teşekkür eden başkan Rıdvan Keskin, ''Yeni yönetimimiz ile halkımıza hizmet etmeye devam edeceğiz. Genel kurula katılan üyelerimize teşekkür ederim. Allah utandırmasın inşallah'' dedi.

Keskin'in yönetim kurulu; Rıdvan Keskin (Başkan), Yunus Emre Genç, Furkan Başar, Metehan Kösemen, Tufan Yüzücü, Lütfü Çetin ve İhsan Kınay, denetim kurulu ise; Ercan Söylemez, İsmail Mercan ve Orhan Keskin'den oluştu.