SAPANCA’NIN KURTULUŞU TÖRENLERLE KUTLANDI
Sapanca.com.tr bugün 1.210 kez ziyaret edildi.
Sapanca'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıldönümü sebebiyle tören düzenlendi.
Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk konulması ile başlayan kutlamalar, Rüstempaşa Camisi önünde devam etti.
Çanakkale ve İstiklal Savaşları Şehit ve Gazi Yakınları Derneği Başkanı Fehmi Tantan, yaptığı konuşmada, Sapanca'da 3 ay 8 gün süren kurtuluş mücadelesi sırasında 29 şehit verildiğini söyledi.
Törende, cami minaresine Türk Bayrağı çekilmesinin ardından Kahramanmaraş Mücahitler Derneği Halk Oyunları Ekibi ve Sakarya Büyükşehir Belediyesi Mehteran Takımı gösterileri sundu.
Daha sonra Rüstempaşa Camisinde mevlit okundu.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA’NIN KURTULUŞU TÖRENLERLE KUTLANDI: Sapanca'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıldönümü sebebiyle tören düzenlendi.

KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK