SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI
Sapanca'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü düzenlenen törenle kutlandı.
- GÜNCEL
- 22.06.2026 11:08
Kutlamaların ilk bölümü Sapanca Hükümet Konağı önünde gerçekleşti. Kaymakamlık ve belediye başkanlığı tarafından Atatürk anıtına çelenk sunumu, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Şehit Albay Güneri Ekici Parkı'ndaki programa geçildi.
Program, günün anlam ve önemine ilişkin konuşmaların yapılmasının ardından öğrenci tarafından şiir okundu, Halk oyunları gösterisi ve mehteran takımını tarafından çalınan marşların ardından İlçe Müftüsü Yavuz Koçak tarafından yapılan dua eşliğinde Rüstempaşa Camisi minaresine Türk bayrağı asılması sonrası program sona erdi.
Programa, Sapanca Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, Sapanca Cumhuriyet Başsavcısı Muhammed Mustafa Vural, İlçe Emniyet Müdürü Yusuf Özenç, İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen Ahmet Gökkaya, İlçe Milli Eğitim Müdürü Serkan Korkmaz, İlçe Müftüsü Yavuz Koçak, İlçe Gençlik Spor Müdürü Mehmet Uçar, Türkiye Çanakkale ve İstiklal Savaşları Şehit ve Gazi Yakınları Derneği ile Sapanca Gaziler Derneği üyeleri, siyasi ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.