SAPANCA GÖLÜ YOK OLMASIN EYLEMİ
Sapanca.com.tr bugün 687 kez ziyaret edildi.
Sapancalılar Gölü’nün durumuna dikkat çekebilmek için göl kenarında eylem düzenliyor.
Bu akşam saat 18:00'da Kırkpınar Havaalanı'nda gerçekleşecek eylem hakkında açıklamalarda bulunan Mustafa Alper Güven, Sapanca Gölü'ne sahip çıkmak isteyen herkesi eyleme davet etti.
Eylemin siyasi bir yönünün bulunmadığına dikkat çeken Güven, "Tüm vatandaşlarımız katılabilir. Eylemimiz Sapanca Gölü'nün çekilmiş kurumuş bir kısmında büyük bir ateş yakmak suretiyle dikkat çekmek amaçlıdır..." diye konuştu.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA GÖLÜ YOK OLMASIN EYLEMİ: Sapancalılar Gölü’nün durumuna dikkat çekebilmek için göl kenarında eylem düzenliyor.

CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA
SAADET PARTİSİNDEN ZİYARETLER..!
ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE TEŞKİLATI'NDAN BAŞARILI SPORCUYA ZİYARET
İL VE İLÇE PROTOKOLÜNÜN HAZIR BULUNDUĞU EKONOMİ ZİRVESİ BAŞLADI!