SAPANCA GENÇLİKSPOR YENİ SEZON ÖNCESİ YEMEKTE BİR ARAYA GELDİ
Sapanca.com.tr bugün 462 kez ziyaret edildi.
Süper Amatör Lig B grubundaki temsilcimiz Sapanca Gençlikspor yeni sezon öncesi Kadir Gür tarafından düzenlenen yemekte bir araya geldi.
Yemekte konuşan Restoran sahibi Kadir Gür, "Takımımıza yeni sezonda moral vermek amacı ile bu yemeği düzenledik. Ümit ediyorum pazar günü deplasmanda oynayacağımız Kocaalispor karşılaşmasından galibiyetle döneceğiz" dedi.
Yemek sonrası teknik heyet ve futbolcular yemek sonrası Başkan Umut Sıy'a ait otelde kampa girdi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA GENÇLİKSPOR YENİ SEZON ÖNCESİ YEMEKTE BİR ARAYA GELDİ: Süper Amatör Lig B grubundaki temsilcimiz Sapanca Gençlikspor yeni sezon öncesi Kadir Gür tarafından düzenlenen yemekte bir araya geldi.

BAKAN TEKİN SAPANCA'DA ÖĞRETMENLERLE ORMANDA YÜRÜYÜŞE KATILDI
SAPANCA AKADEMİSPOR, TFF GELİŞİM LİGİ İÇİN BAŞVURUSUNU TAMAMLADI
KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU