SAPANCA GENÇLİK MERKEZİ'NDE İFTAR PROGRAMI DÜZENLENDİ
Sapanca.com.tr bugün 523 kez ziyaret edildi.
Sapanca Gençlik Merkezi, Sapanca Müftülüğü ile birlikte üniversiteli gençlerden oluşan grup için iftar programı düzenledi.
Sapanca Gençlik Merkezinde Kur'an tilaveti ile başlayan program, ilahiler ile devam etti. Gençlik Merkezi Müdürü Ubeydullah Yıldırım ve Sapanca Müftülüğü görevlisi Uzman Recep Kayış tarafından öğrencilere çeşitli konularda bilgilendirmeler yapıldı. Yapılan duanın ardından program sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA GENÇLİK MERKEZİ'NDE İFTAR PROGRAMI DÜZENLENDİ: Sapanca Gençlik Merkezi, Sapanca Müftülüğü ile birlikte üniversiteli gençlerden oluşan grup için iftar programı düzenledi.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ