SAPANCA GENÇLİK MERKEZİ'NDE İFTAR PROGRAMI DÜZENLENDİ
Sapanca.com.tr bugün 8.579 kez ziyaret edildi.
Sapanca Gençlik Merkezi, Sapanca Müftülüğü ile birlikte üniversiteli gençlerden oluşan grup için iftar programı düzenledi.
Sapanca Gençlik Merkezinde Kur'an tilaveti ile başlayan program, ilahiler ile devam etti. Gençlik Merkezi Müdürü Ubeydullah Yıldırım ve Sapanca Müftülüğü görevlisi Uzman Recep Kayış tarafından öğrencilere çeşitli konularda bilgilendirmeler yapıldı. Yapılan duanın ardından program sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA GENÇLİK MERKEZİ'NDE İFTAR PROGRAMI DÜZENLENDİ: Sapanca Gençlik Merkezi, Sapanca Müftülüğü ile birlikte üniversiteli gençlerden oluşan grup için iftar programı düzenledi.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI