SAPANCA’DA YAĞMUR SUYU PROBLEMİ ÇÖZÜLÜYOR
Sapanca.com.tr bugün 4.358 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu aşırı yağışlar sonrasında oluşan yağmur suyu problemlerinin tespitini yaptırarak, vatandaşların mağdur olmaması için çalışma başlattı.
Fen İşlerine bağlı ekiplerce yapılan çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Yardımcısı Hüseyin Yaşar Öz " İlçemize aşırı yağan yağmurlar sonrası bazı noktalarda su birikintileri oluşuyordu. Özellikle sağanak yağan yağışlar sebebi ile yetersiz kalan mevcut yağmur suyu kanallarını değiştiriyoruz. Diğer yandan yağmur suyu drenajı olmayan yollarda ise tahliye kanalları açarak su sorunu çözüyoruz" dedi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA’DA YAĞMUR SUYU PROBLEMİ ÇÖZÜLÜYOR: Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu aşırı yağışlar sonrasında oluşan yağmur suyu problemlerinin tespitini yaptırarak, vatandaşların mağdur olmaması için çalışma başlattı.

SAPANCA'YA İKİNCİ MEYDAN GELİYOR
SAPANCA'YA ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ UZMANI MÜJDESİ!
SAPANCA BİRİNCİ SINIF İLÇE STATÜSÜNE YÜKSELDİ
SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI