SAPANCA’DA SİGARA TİMİ AFFETMEDİ! 2 GAZİNODA CEZALAR GELDİ
Sapanca.com.tr bugün 899 kez ziyaret edildi.
Sağlık İl Müdürlüğü ve Sapanca sağlık ekiplerinin ortaklaşa düzenlediği denetimlerde Uzunkum Köyü’nde bulunan iki gazinoda ceza uygulandı.
Sağlık Bakanlığı tarafından, tütünle mücadele faaliyetleri kapsamında ihbar ve şikâyetlerin değerlendirilmesi, rutin denetimlerin anlık olarak takibi ve raporlanmasını sağlamak amacıyla tablet PC döneminin başlamasının ardından Sapanca'da denetimler sıklaştı.
N.Ç tarafından işletilen bir içkili gazinoda denetim yapan ekipler masalarda kül tablasının bulunması üzerine işyeri hakkında tutanak tanzim etti. Aynı bölgede yapılan diğer bir denetimde ise gazino içerisinde sigara içen M.Y ve M.S isimli şahıslara ceza kesildi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA’DA SİGARA TİMİ AFFETMEDİ! 2 GAZİNODA CEZALAR GELDİ: Sağlık İl Müdürlüğü ve Sapanca sağlık ekiplerinin ortaklaşa düzenlediği denetimlerde Uzunkum Köyü’nde bulunan iki gazinoda ceza uygulandı.

OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI