SAPANCA'DA ŞEHİT AİLELERİ YEMEKTE BULUŞTU
Sapanca İlçesinde, 10 Mayıs anneler günü kapsamında Şehit aileleri yemekte bir araya geldi.
Sakarya Valiliği koordinesinde, İl Jandarma Komutanlığınca Anneler Günü münasebetiyle vatan uğruna canlarını feda eden kahraman şehitlerimizin kıymetli anneleri ve emanetleri olan şehit eşleri onuruna yemek programı düzenlendi. Sapanca İlçesinde gerçekleştirilen programa İl protokolü, şehit aileleri, personel ve davetliler katılım sağladı. Günün anlam ve önemine uygun olarak hazırlanan müzik dinletisinde seslendirilen ezgiler, salonda duygusal bir atmosfer oluştururken, şehitlerimizin aziz hatıralarının daima yaşatılacağı vurgulanarak, onların geride bıraktığı en kıymetli emanetleri olan anneleri ve aileleriyle samimi sohbetler kuruldu. Anneler Günü vesilesiyle kendilerine çiçek ve hediye takdim edilirken, Sakarya İl Jandarma Komutanlığı olarak; aziz şehitlerimizin emanetleri olan ailelerinin her zaman yanında olmaya devam edilecektir denildi.
SAPANCA GAZETESİ

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ