SAPANCA BELEDİYESİ İFTAR ÇADIRI HİZMET VERMEYE BAŞLADI
Sapanca.com.tr bugün 6.400 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediyesi, Ramazan ayı boyunca günde bin kişiye orucunu açabileceği iftar çadırı kurdu.
Belediye otoparkı içinde kurulan çadıra gelen vatandaşlar, yakınları ve çocukları ile birlikte, sıcak yemek yiyerek, iftarlarını açma fırsatı buluyor. Toplam 10 kişinin görev aldığı çadırda her gün tatlı, çorba, pilav ve ana yemek olmak üzere ortalama 4 çeşit yemek çıkıyor. Görevliler, oruç tutan yüzlerce vatandaşın zamanında ve sıcak yemeklerle oruçlarını açmaları için özverili çalışıyor. İftar çadırı Ramazan sonuna kadar Sapancalı vatandaşlara hizmet vermeye devam edecek.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA BELEDİYESİ İFTAR ÇADIRI HİZMET VERMEYE BAŞLADI: Sapanca Belediyesi, Ramazan ayı boyunca günde bin kişiye orucunu açabileceği iftar çadırı kurdu.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI