SAPANCA BELEDİYE PERSONELİ BAŞKAN USLU’NUN KANDİLİNİ KUTLADI
Sapanca.com.tr bugün 2.241 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediyesi personeli Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun Regaip kandilini kutladı.
Sabah saatlerinde biraya gelen belediye personeli Başkan Uslu'yu makamında ziyaret ederek Regaip kandilini kutladı. Misafirleri ile tek tek ilgilenen Başkan Uslu, Regaip kandilinin hayırlara vesile olmasını diledi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA BELEDİYE PERSONELİ BAŞKAN USLU’NUN KANDİLİNİ KUTLADI: Sapanca Belediyesi personeli Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun Regaip kandilini kutladı.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI