SAPANCA BELEDİYE PERSONELİ BAŞKAN USLU’NUN KANDİLİNİ KUTLADI
Sapanca.com.tr bugün 1.035 kez ziyaret edildi.
Sapanca Belediyesi personeli Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun Regaip kandilini kutladı.
Sabah saatlerinde biraya gelen belediye personeli Başkan Uslu'yu makamında ziyaret ederek Regaip kandilini kutladı. Misafirleri ile tek tek ilgilenen Başkan Uslu, Regaip kandilinin hayırlara vesile olmasını diledi.
SAPANCA GAZETESİ
SAPANCA BELEDİYE PERSONELİ BAŞKAN USLU’NUN KANDİLİNİ KUTLADI: Sapanca Belediyesi personeli Belediye Başkanı İbrahim Uslu’nun Regaip kandilini kutladı.

SAPANCA'YA YAKIŞMAYAN GÖRÜNTÜLER
SAADET PARTİSİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK
SAPANCA'DA ÇEVRE HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
SAPANCA'DA KURSİYERLERİN EMEKLERİ GÖRÜCÜYE ÇIKTI
HALK OYUNLARI ŞENLİĞİNE SALON YETMEDİ