SAPANCA 1837 DURDURULAMIYOR
Temsilcimiz Sapanca 1837 Erenler Belediyesi Olgunlar Turnuvası’nda ki ikinci maçında Erenler Sporpoint’i 7-2’lik skorla mağlup etti.
Takımımızın gollerini 18 ve 43'ncü dakikalarda Emrah, 21'de Yusuf, 40 ve 45'te Ali, 46'da Efkan ve 50'nci dakikada Mücahit kaydetti.
İlk karşılaşmada takım oyuncularının bir biri ile uyum sorunları olduğunu ancak bu sorunun üstesinden geldiklerini belirten Genel Koordinatör Ufuk Kakırman, her geçen gün daha iyiye gittiklerini söyledi.
İstedikleri skoru aldıktan sonra skoru korumak için çaba gösterdiklerini belirten Kakırman, "Gerekli farkı sağladıktan sonra takımımızdaki tüm arkadaşlarımız forma giyme şansı buldu. Bizim için gayet güzel bir maç oldu. Artık bir sonraki maça konsantre olacağız. Gücümüzün olduğunu biliyoruz, takımımızın finale kadar gitmesi için elimizden geleni yapacağız. Destek veren herkese teşekkür ediyoruz. " diye konuştu.
Kakırman, ayrıca son dakikalarda oyuna girerek takımına bir gol daha kazandıran Mücahit için "Kalitesini ortaya koydu" dedi.
SAPANCA GAZETESİ

KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ
NG SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ START ALACAK