SAFRANBOLU’DAN 2 KUPAYLA DÖNÜYORUZ
Sapanca.com.tr bugün 900 kez ziyaret edildi.
Karabük'ün Safranbolu İlçesi'nde düzenlenen Türkiye Off-Road Şampiyonası 2'nci ayağında Sapancalı pilotlar Hüseyin Memi 1’nci olurken Hasan Taylan 3’ncü oldu.
Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu'nca düzenlenen ve Kuzyaka, Çamlıköy ve Çerçen köylerini kapsayan orman içindeki parkurda gerçekleştirilen yarışlara İstanbul, Ankara, Sakarya, Bolu, Düzce, Zonguldak ve Sinop'dan 29 pilot katıldı. Pilotlar, 122 kilometrelik 4 etaptan oluşan parkurda mücadele etti.
2 gün süren yarışlarda S4 kategorisinde Sapanca Off Road Kulübü (SOFFDER) üyeleri Hüseyin Memi 1'nci olurken Hasan Taylan 3'ncü oldu.
SAPANCA GAZETESİ
SAFRANBOLU’DAN 2 KUPAYLA DÖNÜYORUZ: Karabük'ün Safranbolu İlçesi'nde düzenlenen Türkiye Off-Road Şampiyonası 2'nci ayağında Sapancalı pilotlar Hüseyin Memi 1’nci olurken Hasan Taylan 3’ncü oldu.

SAPANCA AKADEMİSPOR, TFF GELİŞİM LİGİ İÇİN BAŞVURUSUNU TAMAMLADI
KURTKÖY'E FIFA STANDARTLARINDA SAHA YAPILACAK
SAPANCALI PİLOTLAR TAKLAYA RAĞMEN 3. OLDU!
SAPANCA ULTRA MARATONU 12. KEZ KOŞULDU
SAPANCA'DAN TÜRK FUTBOLUNA UZANAN BAŞARI HİKAYESİ