SAADET PARTİSİ SAPANCA İLÇE TEŞKİLATI 'DÜNYA KADINLAR GÜNÜ'NÜ UNUTMADI
Saadet Partisi Sapanca Belediye Başkan Adayı Adnan Güçlü, İlçe Teşkilatı ve Kadınlar Kolu Üyeleri “8 Mart Dünya Kadınlar Günü” sebebiyle ziyaretlerde bulundu.
- SİYASET
- 08.03.2014 03:31
İlk olarak ilçede bulunan bayan esnafları ziyaret eden partililer hazırladıkları hediyeleri takdim ettiler. Sırasıyla Sapanca Belediyesi, İlçe Kaymakamlığı ve İlçe Hastanesini ziyaret eden partililer tüm kadınların "8 Mart Dünya Kadınlar Günü"nü kutladılar.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA
- YILDIZ'DAN YAŞANAN MÜNFERİT OLAYLAR İÇİN AÇIKLAMA