OYA ARAPOĞLU AKÇAY'DA
Mhp Sapanca Belediye Başkan A.Adayı Oya Arapoğlu ve beraberindeki partililer, Söğüt Ertuğrul Gazi Anma Programı dönüşünde Akçay köyünde çay molası verdi.
- SİYASET
- 09.09.2013 15:37
Köy kahvesinin bahçesinde Akçaylılarla sohbet eden Arapoğlu "Akçay Sakarya'nın en sevdiğim köylerinden birisi, mesleğim ve akrabalık ilişkilerim nedeniyle birçok defalar bulunmuş olduğum bir köy.Belediye sınırlarına dahil edilerek mahalle olacak bu aşamada bir çok değişiklik yaşanacak.Bundan sonrada her zaman Akçaylıların yanındayım" dedi.
Samimi havada geçen sohbette Akçaylılar Oya Arapoğlu'na hayırlı olsun ve başarı dileklerinde bulundu.
DİĞER SİYASET HABERLERİ
- AK PARTİ'NİN YENİ ŞARKISI SAPANCA'DA İLK KEZ DİNLETİLDİ
- ALEMDAR, ''VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR'' PROGRAMINA KATILDI
- ANAHTAR PARTİ SAPANCA İLÇE BAŞKANLIĞI'NDAN ATA TOHUMU DAĞITIMI
- ''HİZMET, PROTOKOL GÜZERGAHINA GÖRE DEĞİL; VATANDAŞ İÇİN YAPILMALI''
- CHP SAPANCA İLÇE BAŞKANI ERDOĞAN YOĞUN BAKIMDA TEDAVİ ALTINDA