OTOMOBİLİ BURSA’DAN ÇALDILAR SAPANCA’DA YAKALANDILAR
Sapanca.com.tr bugün 1.435 kez ziyaret edildi.
Bursa'dan bir ay önce çalınan otomobil sapanca'da uygulama yapan Polis ekiplerince yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, Sapanca İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalar neticesinde İzmit Caddesi üzerinde durdurularak incelenen bir aracın yaklaşık bir ay önce Bursa İli İznik ilçesinden çalındığı tespit edildi. Araçta bulunan üç kişi ise polis ekiplerince gözaltına alındı. Gözaltına alınan üç kişi Emniyetteki işlemlerin ardından Adliye'ye sevk edildi.
SAPANCA GAZETESİ
OTOMOBİLİ BURSA’DAN ÇALDILAR SAPANCA’DA YAKALANDILAR: Bursa'dan bir ay önce çalınan otomobil sapanca'da uygulama yapan Polis ekiplerince yakalandı.

OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI