OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
Sapanca.com.tr bugün 517 kez ziyaret edildi.
Sapanca İlçesinde, meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Kaza akşam saatlerinde Kurtköy Mahallesi İzmit Caddesi üzerinde meydana geldi. İzmit yönüne giden S.Ç.(62) idaresindeki otomobil, karşı yönden gelen N.C.D.(37) idaresindeki 34 PC xxxx plakalı araç ile çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle sürücünün kontrolünden çıkan otomobil önce yol kenarındaki su kanalına ardından bahçe duvarına çarparak ters döndü. Kazada araç sürücüsü ile araçta yolcu olarak bulunan Ş.Ö.(57) yaralandı. Çevredekilerini ihbarı üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekiplerin yaptığı ilk müdahale sonrası Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis kaza ile ilgili inceleme başlattı
SAPANCA GAZETESİ
| BU HABERE AİT YORUMLAR | |||
|
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan veya hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ: Sapanca İlçesinde, meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

SAPANCA GÖLÜ'NDE CANSIZ BEDENİ BULUNDU
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU
OTOMOBİL HAFİF TİCARİ ARAÇ İLE ÇARPIŞTI: 3 YARALI
SAPANCA'DA TRAFİK KAZASI: 2 YARALI