OTOMOBİL AĞACA ÇIKTI: 1 YARALI
Sapanca.com.tr bugün 367 kez ziyaret edildi.
Sapanca'da kontrolden çıkan otomobil kaldırımdaki aydınlatma direğini kopardı, ağacı yerinden söktü.
Göl Mahallesi istikametine giden Gizem A.'nın (28) kullandığı 54 SH 404 plakalı otomobil sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu önce kaldırımdaki aydınlatma direğine daha sonra'da ağaca çarptı.
Kazada yaralanan otomobil sürücüsü Gizem A.'ya ilk müdahaleyi kaza yerine gelen sağlık ekipleri yaptı. Ambulans ile Sapanca İlçe Hastanesine kaldırılan yaralı sürücü tedavi altına alındı.
Polis kaza ile ilgili incele başlatırken, yaralı sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
SAPANCA GAZETESİ
OTOMOBİL AĞACA ÇIKTI: 1 YARALI: Sapanca'da kontrolden çıkan otomobil kaldırımdaki aydınlatma direğini kopardı, ağacı yerinden söktü.

BUNGALOV HAVUZUNDA BOĞULMA TEHLİKESİ GEÇİRDİ
SAPANCA GÖLÜ'NDE CANSIZ BEDENİ BULUNDU
OTOMOBİL KANALA GİRİP TERS DÖNDÜ
EVİNDE HAREKETSİZ BULUNAN ADAMDAN ÜZÜCÜ HABER
FECİ KAZADA YARA ALMADAN KURTULDU