OSİ ORGANİZASYON ÇALIŞANLARI İFTARDA BULUŞTU
Sapanca.com.tr bugün 3.261 kez ziyaret edildi.
Sakarya’da hizmet gösteren Osi Organizasyon, düzenlenen iftar yemeğinde çalışanları ile bir araya geldi.
Sapanca Gölü kenarında bulunan Gülizar restoranda düzenlenen iftar yemeğine firma yöneticileri ile firmanın çeşitli kademelerinde görevli çok sayıda çalışan katıldı.
İftar öncesi bir konuşma yapan firma sahibi Osman Gür, "Ramazan ayınızı tebrik ediyorum. Hızla geldi ve gidiyor. İnşallah nice Ramazanlar'da hep birlikte olacağız" dedi.
SAPANCA GAZETESİ
OSİ ORGANİZASYON ÇALIŞANLARI İFTARDA BULUŞTU: Sakarya’da hizmet gösteren Osi Organizasyon, düzenlenen iftar yemeğinde çalışanları ile bir araya geldi.

STK TEMSİLCİLERİ BU KEZ KARTEPE'DE BİR ARAYA GELDİ
SAPANCA'NIN YEREL DEĞERLERİ İÇİN SATSO'DA İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMESİ
SAPANCA ÖHO'DE BAŞKAN KESKİN GÜVEN TAZELEDİ
KAYMAKAM YAZICI'NIN KURTULUŞ MESAJI
SAPANCA'NIN 105. GURUR YILI