OSİ ORGANİZASYON ÇALIŞANLARI İFTARDA BULUŞTU
Sapanca.com.tr bugün 4.253 kez ziyaret edildi.
Sakarya’da hizmet gösteren Osi Organizasyon, düzenlenen iftar yemeğinde çalışanları ile bir araya geldi.
Sapanca Gölü kenarında bulunan Gülizar restoranda düzenlenen iftar yemeğine firma yöneticileri ile firmanın çeşitli kademelerinde görevli çok sayıda çalışan katıldı.
İftar öncesi bir konuşma yapan firma sahibi Osman Gür, "Ramazan ayınızı tebrik ediyorum. Hızla geldi ve gidiyor. İnşallah nice Ramazanlar'da hep birlikte olacağız" dedi.
SAPANCA GAZETESİ
OSİ ORGANİZASYON ÇALIŞANLARI İFTARDA BULUŞTU: Sakarya’da hizmet gösteren Osi Organizasyon, düzenlenen iftar yemeğinde çalışanları ile bir araya geldi.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ