ÖĞRETMEN VE VELİLERE ÇİĞ KÖFTE ZİYAFETİ
Sapanca.com.tr bugün 439 kez ziyaret edildi.
Sapanca Anadolu Lisesi Öğretmen ve velileri düzenlenen dayanışma yemeğinde bir araya geldi.
Okul Müdürü Mehmet Nuri Dede her yıl geleneksel olarak düzenlenen dayanışma yemeğinde kendi elleri ile çiğ köfte yoğurdu.
Konuşmasında ailenin önemine dikkat çeken Dede, "Sizler varsanız çocuklarımız mutlu, sizler varsanız evlerimiz huzurlu ve sizler mutlu olduğu sürece çocuklarımız umutlu. Mutlu anneler, huzurlu yuvalar ve umut dolu yarınlar dileklerimle hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum" dedi.
Öğretmenler, Okul Aile Birliği ve öğrenci velilerinin katıldığı yemek çay sohbetinin ardından sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
ÖĞRETMEN VE VELİLERE ÇİĞ KÖFTE ZİYAFETİ: Sapanca Anadolu Lisesi Öğretmen ve velileri düzenlenen dayanışma yemeğinde bir araya geldi.

KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI
STK'LARDAN BAŞKAN ERTUĞ'A TAM DESTEK