ÖĞRETMEN VE VELİLERE ÇİĞ KÖFTE ZİYAFETİ
Sapanca.com.tr bugün 4.361 kez ziyaret edildi.
Sapanca Anadolu Lisesi Öğretmen ve velileri düzenlenen dayanışma yemeğinde bir araya geldi.
Okul Müdürü Mehmet Nuri Dede her yıl geleneksel olarak düzenlenen dayanışma yemeğinde kendi elleri ile çiğ köfte yoğurdu.
Konuşmasında ailenin önemine dikkat çeken Dede, "Sizler varsanız çocuklarımız mutlu, sizler varsanız evlerimiz huzurlu ve sizler mutlu olduğu sürece çocuklarımız umutlu. Mutlu anneler, huzurlu yuvalar ve umut dolu yarınlar dileklerimle hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum" dedi.
Öğretmenler, Okul Aile Birliği ve öğrenci velilerinin katıldığı yemek çay sohbetinin ardından sona erdi.
SAPANCA GAZETESİ
ÖĞRETMEN VE VELİLERE ÇİĞ KÖFTE ZİYAFETİ: Sapanca Anadolu Lisesi Öğretmen ve velileri düzenlenen dayanışma yemeğinde bir araya geldi.

SAPANCA'DA OTOYOL GİŞELERİ KAPATILDI!
SAPANCA GÖLÜ'NDE SAĞLIKLI SAZLIKLAR YENİDEN OLUŞMAYA BAŞLADI
KAÇAK SİLAH OPERASYONU: 15 GÖZALTI
SAPANCA'DA ÇEDES PROGRAMLARI TAMAMLANDI
MYO'DA ÖĞRENCİLERE YÖNELİK AFET FARKINDALIĞI SEMİNERİ DÜZENLENDİ