KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ 2’NCİ TOPLANTISI YAPILDI
Sapanca.com.tr bugün 8.136 kez ziyaret edildi.
Sapanca Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği 2’nci toplantısı kaymakamlık makamında gerçekleşti.
İlçenin köylerine yönelik çalışmalarla ilgili bir araya gelen Köylere Hizmet Götürme Birliği, köylerin genel durumu, bozuk olan köy yolları ile yeni açılan köy yollarının I.ve II. kat kaplama yapılması ile yama yapımı çalışmalarını değerlendirdi.
Başkanlığını Sapanca Kaymakamı Gökhan Azcan'ın yaptığı toplantıya İl Genel Meclis Üyesi Ahmet Özçelik ve Özcan Özen, Mahmudiye Köyü Muhtarı Namık Kemal Arapoğlu, İstanbuldere Köyü Muhtarı Abdullah Tıknaz ile Birlik Saymanı Semih Mutlu katıldı.
SAPANCA GAZETESİ
KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ 2’NCİ TOPLANTISI YAPILDI: Sapanca Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği 2’nci toplantısı kaymakamlık makamında gerçekleşti.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KORKMAZ'DAN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL
KAÇAK TÜTÜN OPERASYONU: 6 ŞÜPHELİYE ADLİ İŞLEM
YAKLAŞIK 2,5 AYLIK YAZ TATİLİ BAŞLADI
ÖZDEMİR'DEN SAPANCA DEVLET HASTANESİ'NE ZİYARET
EYLEMLERİ SES GETİRDİ, İLK ÇEŞME AKMAYA BAŞLADI